söndag 23 januari 2011

26 år Nicklas o Jerry


Jaa, idag blir Nicklas och Jerry 26 år.
Här på mamma Nettans armar 1985.
Morbror Robert som stolt håller läget under kontroll, är nu 42 år.
Freddie är verkligen en glad o lycklig storebror.
Vi skulle setts idag, men en förkylning slog till på morgonen, så jag får hålla mig o maken hemma. SÅ TRÅKIGT.
CPAP´n fungerar lite dåligt när man är förkyld. Det går inte att spänna remmarna för hårt runt huvudet för då får man huvudvärk.MEN
GRATTIS MINA FINA KILLAR...

3 kommentarer:

  1. hej britt, jag kommer i håg denna tid,jag var så lycklig lottad när jag kom in i denna familj när jag vart tillsammans med robert, när han gjorde slut vart jag så rädd att förlora min bästa vän.. men det löste vi med att robert flytta o jag bodde kvar..haha men nettan är den som verkligen förstår mig och efter alla dessa år,hon har alltid ställt upp och jag hoppas verkligen att jag får vara kvar i era liv länge till, barnens och nettans liv.. jag verkligen älskar henne.. när robert gjorde slut var jag mest rädd att förlora min syster som jag kände då.. men vi har fortfarande varandra,o det kan jag känna att det är verkligen en äkta vänskap efter alla år.. jag bara är så glad att få ha kvar henne och hennes barn o se när dom får familjer, man känner sig lite stolt då man har varit med på ett lite hörn..hihi och det roligaste är ju att det hela börja med att du var min lärare från början..haha.ha det <3 tina

    SvaraRadera
  2. han är så fin den stolta morbrodern, han var ju min första kärlek.. o det kändes ju verkligen när han bröt upp.. livet va slut..hihi men det gick ju bra ändå..haha tina

    SvaraRadera
  3. Kära(amonyma) TINA!
    Du och Nina gick i min första skolklass i Skärsta.
    Ni känns som MINA barn oxå. Systrar med Nettan. förälskad i Robert!
    Visst kan livet vara underbart. Men så går det i vågor. Jag är så glad att höra ifrån Dig Tina.
    Önskar Dig allt gott. Många bamsekramar

    SvaraRadera