söndag 17 oktober 2010

Lite fakta om min "fullmask". Vilket betyder att den täcker både näsa och mun. Det finns 3 storlekar S,M,L. Jag har ett litet ansikte och har då den minsta masken. Mina funderingar: Man är ju inte alltid lika smal eller rund om kinderna.
Ibland känns masken för stor.(Ja ganska ofta). Då ligger den inte tätt mot huden utan det sipprar ut luft...Ja, sipprar är synd att säga. DET LÅTER SOM EN MOPED !!! Drar man då åt remmarna runt hjässa och nacke känns det som huvudet inte får tillräckligt med blod??Och så får jag omt i pannan och i nacken...PUST. Tur att jag inte är kille och har skägg. Det måste vara omöjligt. Ja frisyr skall man ju inte tala om. Dessa remmar sliter på håret.
Men jag kan ju inte sova utan den...så!!!Vaknade kl.05.00 inatt och tänkte på dess tillverkning
skall det vara så svårt att göra en som "passar alla". Jaa tankarna går..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar