fredag 1 oktober 2010

Inte SÅ glad...


Inatt hade jag en dålig natt.
Trots min maskin gick det inte att sova...
Kanske för jag såg ett program på Kunskapskanalen om apneer.
Det var jättejobbigt. Man kunde få förstorat hjärta, diabetes, stroke, ja m.m. m.m
Jag vet inte den morgonen jag vaknat FULLSTÄNDIGT UTSÖVD.. blir alltid trött på dagen, om jag inte för vila en stund då är det jättejobbigt.
UNDRING: Är min maskin verkligen så fullständig som det sade på TV. Man vaknar fullt utvilad???
Inte jag!!!
Gäsp hej för denna ggn.

2 kommentarer:

  1. Jobbigt att ta in sådan info strax före sänggående då förstår jag att det blir dåligare med sömn, hoppas att denna fredagskväll kommer att bli mysig och att du år en God Skön Natts Sömn..
    kram

    SvaraRadera
  2. Tack för de orden. Ja, det har varit lugnt.
    Kram på Dig. Mamma

    SvaraRadera