lördag 5 februari 2011


I helgen fick vi förmånen att umgås lite mer intensivt med ett barnbarn.
Jesper 12 år.
Det blev kebab, kortspel, lite styrketräning, ja, bara 5 min. men ändock. ha ha.
Sedan på morgonen kom Jesper in och väckte mig för att åka iväg med Börje (farfar) till en innebandyma.
Han blev lite förskräckt över mitt utseende...Mask på!!! CPAP´n. Vi kramades och jag hoppas han snart kommer tillbaks till oss. Det är så mysigt med ett barnbarn.
Jag har några till, men det är lite långt till dem, så det blir inte så ofta vi kan ses. Men vi tar alla tillfällen i akt. Puss på Er.

3 kommentarer:

  1. Ni verkar ha haft det toppen mysigt :)
    Kramkram

    SvaraRadera
  2. Jaa, det var mysigt. kramis

    SvaraRadera
  3. lol jag sökte efter uppgift om Tommy Anders och hittade den här webbsidan. Det är vetgirig och oroande...

    SvaraRadera